UNREAL TOURNAMENT
FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy
Rejestracja | Zaloguj
 Ogłoszenie 
Forum w całości poświęcone serii gier Unreal i Unreal Tournament (UT, UT3, 2003, 2004, 2007). Unreal: Return to Na Pali, Unreal: II The Awakening, Unreal Championship, Unreal Championship 2. Znajdziesz tu wszystko czego potrzebujesz: pomoc, nowe mapy, modyfikacje do gry, porady, wskazówki i wiele więcej!

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Organizacje
Autor Wiadomość
Mnich 
Administrator



Organizacja: Liandri Corporation
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 454
Skąd: Naboo
Wysłany: 2008-09-27, 19:36   Organizacje

W tym temacie zamieszczam opisy organizacji.
P.S. Pamiętajcie że na tym forum każdy należy do wybranej organizacji.Pamiętajcie również że w każdej chwili możecie zmienić ją w ustawieniach profilu.
A oto opis:

Ludzkie imperium nie potrafi nadążyć z postępami w nauce i rozwojem kolonizacji nowych światów. Światy te z każdym dniem stawają się coraz bliższe, aż wreszcie mieszkanie znajdują na nich ludzie.
W siłę rosną korporacje zajmujące się eksploracją kosmosu i powoli stały się niezależnymi organizacjami, z którymi każdy musi się liczyć. A podstawowe hasła nawiązujące do pokoju i zdobywania kosmosu stały się tylko pustymi napisami wybrukowanymi na symbolach i plakietkach.
Korporacje posiadają własną siłę militarną i pożerają swoimi wpływami imperium ludzkie, które czy tego chce czy nie - musi żyć pod ich uściskiem. Intrygi i tajne projekty są chlebem codziennym dla ważniejszych członków tych organizacji. I niekiedy muszą znaleźć się tacy, którzy im przeszkodzą.


New Earth Government

NEG to zjednoczenie ludzkich państw na Ziemi oraz poza nią. Główna siedziba organizacji znajduje się na naszej rodzinnej planecie.
Siła militarna tej głównej, ludzkiej organizacji uratowała życie miliardom ziemian ponad wiek temu w Siedmiodniowym Oblężeniu gdzie Statek Matka Skaarj miał już lądować na planecie, został zniszczony przez dzielnych żołnierzy tej organizacji.

Space Marines Corporation

Elitarna jednostka częściowo niezależne od NEG. Space Marines są odważnymi i długo szkolonymi wojownikami. Działają na własną korzyść albo za opłatą wykonują trudne i odpowiedzialne misje. Przekazywane są im poufne informacje, które nigdy nie powinny wyjść na światło dzienne. SMC mają wiele tajemnic, znacznie więcej niż największe z międzyplanetarnych korporacji.


Izanagi Corporation


Izanagi to korporacja zajmująca się oficjalnie tym czym inne. Kolonizacje planet - a i w tym jest najlepsza gdyż to właśnie ona jako pierwsza założyła pierwsze funkcjonujące kolonie na Marsie. Powstały pierwsze osiedla i miasta sponsorowane oczywiście przez Izanagi co skończyło się, że 80% osiedli na Czerwonej Planecie należy do tej organizacji i NEG musi się z nimi liczyć w wielu ważnych sprawach dla ogółu i społeczeństwa.
Posiadają także niemałą, ale na skalę galaktyki skromną scenę górnictwa. Jest to kolejny czynnik zwiększający dochoy Izanagi.
Jednak najważniejszym dla nich celem jest rozwój w nauce i technologii militarnej. Budowa coraz to nowszych broni i pojazdów to częściowo ich zasługa, lecz nie lubią się tym dzielić.
Praktycznie nie różni się niczym od Liandri i innych korporacji na czasie. Każdy zajmuje coraz więcej planet w celu odkryć ekologicznych, geologicznych i ogólnie na zarobieniu pieniędzy i razem grają nieczysto, jednak Izanaga milczy lepiej od Liandri, a ich prawdziwe cele są niejasne dla ogółu.
Dysponują elitarną grupą najemników Ghost Warriors.
Ponadto Izanagi Corporation są jedną z najlepszych korporacji jeśli chodzi o rozwój szpiegostwa. Ich ludzie są w tym najlepsi i zazwyczaj oni dowiadują się o czymś jako jedni z pierwszych.


Liandri Corporation

Liandri jest jedną z bogatszych korporacji rozszerzających swoje wpływy w swerze polityczno-międzyplanetarnej.
Korporacja Liandri jest przemysłowym przedsiębiorstwem prowadzącym dochodowy interes.
Kolonizują planety w celu założenia na nich stacyjek oraz kopalni gdzie wydobywają surowce naturalne, które z kolei przeznaczają na ich własne produkty oraz roznoszą na rynek po całej galaktyce.
Rozwijają się także w sferze produkcji wszelkiego rodzaju sprzętu, broni, implantów oraz pojazdów, które rozwijają wysoko na własną rękę. Niekontrolowani przez nikogo.
Handel jest ważniejszą częścią rozwoju Liandri, gdyż wiele korporacji oraz wojsko chętnie sięgają po surowce oferując spore sumy przez co Liandri się bogaci jednak w ostatnich latach pół wieku temu sytuacja podupadałą, a ogrom zajmowanych planet sprowadzał korporację do bankructwa i korporacja ta miała niedługo ogłosić niewypłacalność.
W 2341 roku - 100 lat po wydarzeniach na Na Pali LMC postanawia stworzyć na potrzeby ludzkiego zamiłowania do krwawej rozrywki ligę profesjonalnych zabójców, tzw. "Tournament". Turnieje rozgrywane są przez wojowników, których jedynym celem i szansą na nagrodę, którą jest przetrwanie, jest wykończenie pozostałych jego uczestników. Turniej wymagał inwencji twórczej naukowców i konstruktorów w celu stworzenia idealnych i morderczych broni jak i pojazdów. Wykupują całe planety w celu stworzenia tam odpowiedniej ilości aren dla wojowników z całej galaktyki, których nie brakuje.
Było to dobre posunięcie. Zaowocowało zgłaszaniem się do turnieju wielu osób, które chciały dla czystej przyjemności wziąść udział w bitwie, w której poprzez najnowszą technologię nie da się zginąć naprawdę. To coś na podstawie rzezi hologramów, które wiernie odzwierciedlają uczestnika. Jego zręczność, siłę oraz wyposarzenie. Oglądalność sięgała miliardów widzów i ta liczba wciąż rosła, a niepróżnująca organizacja Liandri z każdym rokiem i nową odsłoną turnieju szykowała nowe niespodzianki, lokacje oraz masę broni, której efekty przyprawiały o łzy wzruszenia wielu maniaków takiego sprzętu.
Kolejnym jak i zarazem ostatnim oficjalnym projektem LMC było szkolenie najemników Angels.


Imperium Skaarj

Pierwszy kontakt z Imperium Skaarj miał miejsce ponad centurię temu na planecie Na Pali gdzie rozbił statek więzienny Vortex Rickers. Uciekinierzy, którzy cieszyli się wolnością szybko wywnioskowali, że są bezradni i uwięzieni na tej planecie, gdzie towarzyszyło im prymitywne społeczeństwo pokojowo nastawionych Nali, które była pod wpłwem hegemonii skaarj'ów. Te bowiem dowodzone przez swoją królową zmuszały je do pracy w kopalniach w celu wydobycia kryształów tarydium.

Jeden z bezimiennych więźniów, który pewnie zapomniał swe własne imie albo nigdy go nie miał, stał się dla nali mesjaszem. Osobą przybyłą z gwiazd, która je ocali, której oczekiwali. Chodź niejasne przeznaczenie stało przed nim ruszał przed siebie mając silną motywacje - wreszcie być wolnym i uciec z Na Pali.

I tak się stało, że królowa zginęła z biegiem czasu, większość skaarj na Na Pali unicestwiona a Statek Macierzysty zniszczony. Tę porażkę skaarj'owie popamiętali na długo i wciąż jest ona plamą przodków na ich honorze.

Po tych wydarzeniach nie minęło pare tygodni, a rozpoczęta została otwarta wojna pomiędzy NEG i zjednoczonymi korporacjami przeciwko Imperium Skaarj. Ludzkość przegrywała te wojnę mimo, że stała się agresorem i była niemal pewna zwycięstwa.

Kluczowy moment miał miejsce w Siedmiodniowym Oblężeniu gdy główny Statek Macierzysty skaarj przygotowywał się do lądowania na Ziemi. Jednak ludzkość nie mogła przegrać. Nie w tym momencie. Paść ofiarą żądnej krwi rasy to ponura opcja istniejąca dotychczas tylko w powieściach.

Ziemianie wykorzystali swoje prymitywne myśliwce Orły przeciwko Czarnym Skorpionom skaarj w przerażającej bitwie kosmicznej tuż nad orbitą okołoziemską. Po czym zniszczyli doszczętnie obronę Statku Macierzystego. Dostali się do wnętrza gdzie unicestwili główny generator kończąc bitwę pomyślnie dla ludzkości.

Obecnie skaarj'owie rozwijają się w klanach głównie w walce i to od dziecka. Czy to brać udział w turnieju Liandri w drużynie o nazwie Iron Skull czy też dla zemsty.


Axon Research Corporation

ARC to korporacja specjalizująca się w rozwoju technologii. Największy nacisk nakładają na militarne jej zastosowanie z prostego powodu - płacy. Nie cofają się przed najbardziej absurdalnymi projektami, których terminy można było znaleźć w pseudonauce.
To oni jako pierwsi opatentowali potężne działa wykorzystujące wiązki plazmy, które następnie były jonizowane przez co zniszczenia i efekt były powalające.
Znajdywały się też być może przypadki gdzie to oni wykorzystali technologie innych ras jak np. paraliżujący, energetyczny rdzeń ASMD używany w podłużnych broniach skaarj, które nazywano Shock Lance, jednak ludzie w swoim wykonaniu nazwali je Shock Rifle.
Nie tylko bronią zajmują się ARC. Spod ich taśmy wychodzą futurystyczne czołgi, zwrotne dżipy, niezawodne i szybkie poduszkowce używane przez wiele korporacji, które płacą ogromne hurtowe sumy. W kwestii statków kosmicznych i oni znaleźli swój stołek, a takie korporacje NEG, SMC, TCA, LMC bądź Izanagi chcieli mieć każdy dla siebie takie technologie, nie zawsze jednak przewyższające moc starych pojazdów tych korporacji. Jednak to właśnie ARC zajęli się odkrywaniem nowych napędów.


Terran Colonial Authority


TCA jest organizacją zajmującą się utrzymaniem należytego porządku w galaktyce. Wydaje się to wręcz absurdalne i niemożliwe, aby w ogromie korporacji i gildi najemników można było pilnować braku przekrętów.
Ludzie TCA są szkoleni długie lata i otrzymują własne statki, załogę oraz sektor w jakim mają pilnować przestrzegania prawa. Ci gwiezdni szeryfowie zajmują się ogólnie misjami ratowniczymi na wielu planetach gdzie szybko przybywają. Także pchają się tam gdzie nie trzeba zaś otwarte potyczki pomiędzy korporacją, a nimi często są nieuniknione i muszą oni korzystać z pomocy Space Marines Corporation, którzy są czymś w rodzaju elitarnego wojska.
Jednak poczynania nikogo nie są idealnie zgodne z prawem.
TCA to prawdziwe czołgi jeśli chodzi o ekwipunek i sprzęt. Ich kombinezony są idealne na wszelkie klimaty, chronią przed różnych rodzajów promieniowaniami, chemikaliami i toksynami oraz wykazują ich obecność w otoczeniu, glebie, atmosferze i wodzie. Można w tych superwytrzymałych kombinezowach luźno pływać pod wodą jak i surfować po próżni.
Bronie posiadają najnowszej generacji, świeżo upieczone dzieci ARC bądź domowej roboty TCA.
_________________
muore il bandito, la mafia vive!








 
 
     
Poziom: 19 HP   0%   0/798
   MP   100%   381/381
   EXP   75%   37/49
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template created by Gozda :: Template theme based on warezfactory.info


Aktualny PageRank strony unreal-tournament.cba.pl dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO
Stalowka - katalog stron SEO
Katalog stron SEO | Autorski katalog stron SEO Tarcza Antyrakietowa | Katalog stron SEO | Bezpłatny Katalog Stron | Katalog Stron SEO | Katalog Stron Internetowych | Katalog Stron Seo - 987 Pozycjonowanie | Katalog Stron | Katalog Stron | Otwarty Katalog Stron | Katalog Stron Internetowych keny.org | Katalog stron www | Katalog stron internetowych | SuperKąt - Twoje miejsce w sieci! | Katalog stron - Cudzoziemcy - | Moderowany Katalog | Katalog Stron | Podwodny Katalog | Branżowy Katalog Stron | katalog stronKatalog Ciekawych Stron - Zapraszamy! katalog stron Katalog Stron
rowery giant | Notensatz | Montaż anten tv - Lublin | wózki dziecięce | Biowęgiel biomasa biopaliwa | muzyka bez oplat zaiks, stoart, zpav | komputerowe przepisywanie i edycja nut | gont | tkaniny | pompy | Pomysły i porady Mistrzunia | maine coon | Kolno | spam | domki drewniane