UNREAL TOURNAMENT forum

Inne gry - Sabotain: Break the Rules/Złam Zasady

Elvis Scatter - 2008-12-03, 17:39
: Temat postu: Sabotain: Break the Rules/Złam Zasady
Sabotain to bardzo ciekawa gra FPP z dużymi elementami RPG przedstawiona w dalekiej przyszłości. Twórcom wyszło to na dobre - doskonale zaprojektowane i pomysłowe otoczenie trzyma wysoki i niepowtarzalny klimat. Zadania również są interesujące, ale niektóre są czasami nurtujące. Gra warta polecenia. Może wydawać Wam się to dziwne, ale w grze czułem się, jak byłbym tam naprawdę... Nigdy nie byłem przekonany do gier Science Fiction: Star Warsy czy Unreal Tournament wydawały mi się dziwne. To jest jednak wyjątek. W polskiej wersji występuje lektor.

Za niedługo wrzucę swoje screeny, bowiem gra jak na 2004 rok jest imponująca!

Komentujcie!

Sabotain: Break the Rules to gra z gatunku first-person RPG w której gracz wykonuje szeroki wachlarz zadań, w tym: sabotaże, infiltracje, misje ratownicze, szpiegowskie, zwiadowcze, zabójstwa i otwarta walka. System gry fabularnej umożliwia zdobywanie doświadczenia przez postaci i wydawanie go na podnoszenie umiejętności i cech.

Akcja gry osadzona jest w odległej przyszłości. Trwa wojna pomiędzy Imperium a Konfederacją, w dodatku Rebelianci walczą z obiema frakcjami. Tajny agent Imperium infiltruje stolicę Konfederacji by wykonać specjalną misję zdyskredytowania rządu i dokonania sabotaży w celu osłabienia sił Konfederacji. Metody działania są różne, od niewinnych aż po skrajnie złe, przez co bohaterowi trudno zrozumieć czy rzeczywiście Konfederacja jest zła, a Imperium dobre. W pewnym momencie bohater może zmienić strony i wspomagać Konfederację w zniszczeniu Imperium i przywrócenia pokoju w galaktyce. Trzecią ścieżką jest pojawienie się Rebeliantów, którzy po pewnym czasie zaczynają sympatyzować z Imperium. Bohater staje przed kolejnym wyborem: pozostać wiernym Konfederacji, czy przejść na stronę Rebeliantów?

Cechy:

- Środowisko s-f. Wspaniale oddane futurystyczna architektura i otoczenie.
- Nie-liniowa fabuła, możliwe trzy drogi ukończenia gry, uzależnione od wyborów gracza.
- Fizyka postaci (symulacja dynamiki ludzkiego ciała)
- Różnorodność mieszkańców i potworów: ponad 150 postaci i stworzeń
- Animacja twarzy postaci wyraża ich uczucia, a usta są zsynchronizowane z wypowiadanymi kwestiami.
- 17 misji podstawowych zapewnia ponad 40 godzin znakomitej zabawy.
- 25 rodzajów uzbrojenia, w tym broń do walki wręcz, energetyczna, ciężka i materiały wybuchowe.



Mnich - 2008-12-04, 16:38
:
Po screenach wygląda ładnie i ciekawie :-) Z przyjemnością w to kiedyś zagram ;-)
Elvis Scatter - 2008-12-04, 16:42
:
Jeśli rozkoszujesz się w Unrealu, to ta gra z pewnością przypadnie Ci do gustu. Co prawda ja osobiście nie gram w gry typu Unreal, a jednak gra mnie zaciekawiła.
Mnich - 2008-12-04, 18:54
:
Unreal jest inny i zapewne klimatem również się różni.
Po screenach widać, że jest to gra ''kosmiczna'' ale do Unreala można porównywać tylko Gears of War lub te inne badziewia. Ale nie mówie że GoW to badziewie ;-)
Elvis Scatter - 2008-12-04, 18:58
:
Ogólnie w grze nie czuje się tego"kosmosu". Znakomite neony dają naprawdę wielkiego kopa do klimatu.
Mnich - 2008-12-04, 19:01
:
Musiałbyś zagrać w Unreala. Naprawde warto ;-)
Elvis Scatter - 2008-12-04, 19:04
:
Oh, już grałem. Za bardzo mi nie podszedł. To multiplayer, a ja w takie gierki rzadko grywam. Poza tym w Unreal Tournament 2007 jest za dużo... dymu? Tak to chyba można nazwać.
Mnich - 2008-12-04, 23:14
:
Jeżeli masz na myśli to co ja to moim zdaniem tego dymu jest dużo w każdej części ;-)

No cóż jeżeli nie przypadł Ci do gustu Nierealny to trudno, ale i tak mam nadzieje, że kiedyś się przełamiesz i spróbujesz KAŻDEJ części ;-)
Elvis Scatter - 2008-12-04, 23:42
:
Sabotain ponad wszystko... Lubię gry z fabułą, a Sabotain ma ją ciekawą. Kolega pożyczył mi tę grę i od wtedy zacząłem w nią grać. Heh, nawet mu jej jeszcze nie zwróciłem, a korci mnie, by zainstalować ją ponownie. Bardzo spodobał mi się polski dubbing, jednak był nieco za twardy.